Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Vaihtoehto Dysonille
Vanha imuri oli Dyson V8, jossa ongelmana oli jatkuva tukkeutuminen. Tämä valikoitui hyvin pitkälti tarjoushinnan perusteella. Normaalihinta Dysonin kanssa melko sama, joten kuvittelisi laadun olevan myös hyvä. Tässä kuitenkin sama ongelma tukkeutumisen kanssa. Suodatinta saa olla jatkuvasti puhdistamassa ja myös putki menee nivelen kohdalta helposti tukkoon. Ja on myös selvästi painavampi verrattuna Dysoniin. Kaikenkaikkiaan pätevä imuri nopeisiin imurointeihin, mutta suurempaan siivoukseen kaipaisi parempaa.
Juhis
