Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Iha hyvä.
Akun kesto oli alkuun todellinen pettymys, akun keston mainostus on erittäin harhaan johtava sillä täydellä teholla se kestää vain muutaman minuutin, automaatilla se tuntuu toimivan ja kestävän riittävän hyvin. Osaa itse nostaa tehoa esim matolla. Lattiasuulakkeessa oli jonkin näköinen pehmeä harjas joka putosi ensimmäisen 10 minuutin imuroinnin jälkeen.
Imurin teline jokseenkin rimpula ja hieman jopa pettymys, ymmärsimme että se pysyisi itse pystyssä ilman kiinnitystä ja se kyllä pysyykin kunhan siihen ei koske, joten lapsiperheessä laitettiin kiinni.
Erinomainen lisätyökalu ropotin rinnalle nopeisiin siivouksiin.
Tarjouksesta hintalaatu suhde vaikuttaa ihan hyvältä, ovh hintaa en itse maksaisi. Ollut käytössä nyt muutamana viikon
Allu
