Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Siisti ja miellyttävä
Jääkaappi on moderni, siisti, tilava ja käytännöllinen. Tavarat mahtuvat järkevsti sisälle. Erityisesti kahva on äärimmäisen miellyttävä käyttää. Näyttö ovessa helpottaa mm. lämpötilan säätämistä. Erinomainen kaappi.
Kukupatti
