Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Jääkaappi
Oikein hyvännäköinen ja muutenkin sopiva meille!
Hiljainen ja tilava. Ei mitään moitittavaa.
Imma
Oikein hyvännäköinen ja muutenkin sopiva meille!
Hiljainen ja tilava. Ei mitään moitittavaa.