Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
LG jääkaappi
Toimitus oli sujuvaa, asennus ja vanhan poisvienti samoin. Jääkaappi osoittautunut viikon käytöllä hiljaiseksi ja miellyttäväksi käyttää. Hyllyissä ei säätövaraa, siitä ainoa miinus.
Tanja
