Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä astianpesukone
Kone on ollut meillä käytössä nyt kuukauden. Ollaan oltu siihen kaikin puolin tyytyväisiä. Hyvä pesutulos ja hiljaisempi kuin meidän aiempi laite. Täyttää meidän perheet toiveet astianpesukoneelle. Ecopesuohjelma hyvä lisä.
TJP
