Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Muuten hyvä muttei pese
Lasit jäävät poikkeuksetta harmaaksi. Putsaaminen, esipesut, tai mikään muukaan poppakonsti ei muuta asiaa. Hiljainen ja hyvä muuten. Sopiva ensikoneeksi poikamiehelle, joka ei muutenkaan pese auringon tarkasti astioitaan. Huoltomies ei osannut jaxuhaleja kummempaa lääkettä antaa.
Käsitiskari
