Vastaa kysymykseen
Lähetä vastaus kysymykseen
käyttöohje?
astianpesukoneeni on uusi OM 6210-90 T/1
ohjekirjassa on niin huono kuva ohjauspaneelista
etten pysty sillä tiedolla käyttämään kyseistä
konetta!Tarvitsisin siis isomman ja selvemmän kuvan ohjauspaneelista!
MaTe
