Kysymykset ja vastaukset
1 kysymys
Kysymys
Sopiiko tämä pidike myös ns. D shape satulatolppiin, vai tulisiko olla satulatolppa täysin pyöreän mallinen?
TimidilaatioValmistajalta saadun tiedon mukaan tämä riippuu paljon ajettavasta alustasta (asfaltti vs gravel) ja D-shape satulaputken mitoista, eli miten hyvin sen saa istumaan ja kireälle em. telineen kanssa.
Meillä on tähän tulossa noin kuukauden kuluessa myös toisenlainen kiinnityssetti, jossa on paremmin em. muotoon sopivia välikappaleita: https://www.garmin.com/fi-FI/p/521431/pn/010-10644-12/ (Ulkoinen palvelu) (Avautuu uuteen välilehteen)
Tuote tulee vielä myöhemmin normaalisti sivuillemme tilattavaksi.
Joonas
