Kokemukset ja arvostelut
11 tuotearvostelua
Laadukas pakastin
Laadukas ja toiminut hyvin, eikä myöskään kerrytä jäätä pakastimeen.
Kaappipakastin
En ole vielä kytkenyt kaappia kiinni ä, mutta hyvältä vaikuttaa toistaiseksi.
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Hyvä pakastin
Laadukas ja hiljainen pakastin. Näppärät isot vetolaatikot hirven- ja peuranlihoille. Pakastin ei myöskään kerrytä jäätä eli sulatukselle ei välttämättä ole tarvetta.
Hirvimies35–44v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleKäyttömukavuus
Siemens IQ300
Erittäin hiljainen ja laadukas laite. Digitaalinäyttö olisi ollut ihan kiva mutta pärjää kyllä ilmankin.
TKe45–54v IQ300 Kaappipakastin
Hyvä kahva, hiljainen käyntiääni. Tilavuus ei aivan kärkeä, mutta tehokkuus on tehty eritettä lisäämällä oveen ja seiniin. Muuten rakenne siisti. Oven kätisyyden vaihto helppo.
Laatua
Lähinnä ostin Siemens pakastimen siksi että edellinen oli samaa merkkiä ja se on kestänyt jo 18 vuotta. (siirsin sen nyt kakkospakastimeksi). Eristepaksuudet ovat kasvaneet ja sisätilat sen myötä pienentyneet mutta eiköhän se myös kuluta sähköä vähemmän!
Pakastin
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] Hyvin on eväät pysyneet jäätyneenä.
pakastin
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] on tä paljon parempi kun entinen 20 v vanha pakastin
Hyvä
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] Hyvin toiminut
Kaappipakastin
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] siisti toimiva yksilö
Pakastin 2020
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] Hyvä, toimiva peruskaappi.
