Hintaansa nähden kätevä ja tehokas.Pölysäiliö hyvä tyhjentää joka imuroinnin jälkeen, samon suuttimesta esim. hiukset. Hiljainen ääni. Imuroinnin jälkeen lataukseen ja odottamaan vaan seuraavaa imurointia.
Harja ja rikkalapio65 tai yli
Yllättävän tehokas
Arvosana 4/5
Yllättävän tehokas hintaisekseen. Akun kesto ei ole huimaava, eikä oikein sovellu keskikokoiseen kotiin ainoaksi imuriksi, mutta yksiön/kaksion tai mökin kevyeen siivoamiseen tosi kätevä.
plaa35–44v
Todella huono
Arvosana 1/5
Ei voi suositella! Sain vaihdettua uuteen, kun takuuta oli vielä jäljellä. Nyt 6kk vanhassa imurissa ilmenee samaa vikaa kuin edellisessä rikki menneessä. Suulakkeen valot vilkkuvat sekä rulla ei pyöri kunnolla. Asiakaspalvelusta sanotaan, että vaikuttaa että tuotteessa on tukos. Laite puhdistettu ja rullassa ei ole hiuksia tms.
Imuroija25–34v
En suosittele
Arvosana 1/5
Hajosi myös saman tien kun takuu meni umpeen eli harja ei pyöri ja sammuu saman tien, pelkkänä rikkaimurina toimii. En ehtinyt käyttämään tuotetta edes hirveästi.
Epsu25–34v
Hajosi samantien kun takuu umpeutui
Arvosana 1/5
Harjakset eivät enää pyöri ja valo ei pysy päällä. Muutenkin muovi osia hajonnut tässä vuoden aikana, vaikka laitetta käytetty täysin normaalisti siihen mihin se on tarkoitettukin.