Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Sauronin silmä
Positiivista laitteessa on se että tehoa piisaa. Grillikin toimii vaikka tuskin kauheasti on käyttöä kun parempiakin vermeitä siihen on jo. Lämmittää ruoan siis nopsaan ja huolella, mikä on hyvä.
Mutta niin negatiivisista pakko mainita että vaikka muiden arvosteluihin varauksella suhtauduinkin niin monet olivat niissä kyllä oikeassa. Sisätilan valo ei paljoa valaise, ei niin minua haittaa mutta huomaahan tuon. Asia jonka hymähdellen ohitin oli tuo näytön valon kirkkaus. Yöpimiällä se meinaan loistaa silleen että makkariin asti suoraan öögaan tuikkii tähtönen. Ei olisi uskonut mutta on se turhan kirkas. Vaihtoehtona on varmaan sammuttaa koko kello joka se taas ärsyttää sekin.
Pianoblack tyylinen pinta kerää muuten myös hyvin tahmatassujen jäljet. Että sekin.
Omana bonuksena laite onnistui myös ensilämmityksessä (manuaalin mukaan 30 min grilli päälle) todnäk ylikuumenemaan. Lopetti 20 min kohdalla kesken ja error koodi 05 lävähti näyttöön. Säikähdin että joko meni neitsytmatkallaan rikki mutta tokenihan tuo siitä. Ainakin toistaiseksi.
Ihan vähän jäi olo että olikohan tämä nyt hyvä valinta hintaansa nähden sittenkään.
