Kokemukset ja arvostelut
39 tuotearvostelua, sivu 1 / 2
Hyvä kuulokkeet
Hintaluokassaan oivalliset kuulokkeet ja jos tykkää tanakasta alapäästä!
Ludvig55–64v- ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Lämmin suositus
Loistava äänentoisto ja pysyvät hyvin päässä kovassakin menossa, tyylikäs muotoilu
Marde55–64v Hyvä sankakuulokkeet
Hyvät langattomat kuulokkeet! Äänenlaatu on todella hyvä ja musiikin kuuntelu on mukavaa. Akku kestää pitkään ja kuulokkeet ovat mukavat käyttää. Suosittelen!
Kosti35–44v- ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marsut
Hyvät kuulokkeet sopivaan hintaan. Suosittelen. Parhaimmillaan musiikin kuutelussa.
Harri45–54v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marshall Major IV
The best headphones so far. I would definitely grab another marshall products in the future.
Ivan35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marshall major IV
This is my first time i buy Marshall headphones. And I really like it., the base sound is amazing and the quality of specs. The outer layer is Comfy.
I really recommend this to my friends and family relatives this kind of product!
ManueL25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Good value for money
I have had several Marshal Major IV headphones. I especially like how they fit, because I might wear them for hours at a time. The sound quality is really good.
The battery life is long.
When using them at work, I appreciate the noise cancelling. Other people in the meetings don't get disturbed by the sounds of my surroundings. Also, the mic is good.
The headphones look really good when you wear them.
My partner has the same model. You can connect them, so we can for instance watch a video on the laptop together while travelling.
There is a problem with the black head bands though: over time, the cover material starts flaking. The brown one doesn't have the same problem.
Nevertheless they are my favorite head phones.
Pink Panther55–64v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Todella hyvät kuulokkeet.
Hyvät bt kuulokkeet. Akun kesto näissä kuulokkeissa on todella huippua. Ja mikä parasta, nämä kuulokkeet eivät tarvitse ylimääräisiä appeja jotta ne toimii :)
Kira25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Kuuloketta
Erittäin hyvät ,ääni ja basso on hyvä. Kuulen musiikin hyvin. Hyvä hinta myös.
Julia35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hienot kuulokkeet!
Hienot kuulokkeet!Olen halunnut ostaa Marshallin jo pitkään. Käytin Black Fridayta hyväkseni ja ostin sellaisen.
Andrii45–54v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Ei ole parempaa!
Näistä ei paljoa parempaa löydy musiikin ystäville! Hyvin säädettävät, akun kesto älyttömän hyvä! Ei tarvitse välttämättä viikossa ladata lainkaan! Taittuvat pieneen tilaan. Äänenlaatu on mahtavaa Marshallin laatua! Meillä on perheessä ollut näitä useat! Ja voin sanoa että ovat ainoat teini-iän kestävät kuulokkeet :)
Rapsakka35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marshall kuulokkeey
Erittäin hyvät . Voi kuunnella joko bt tai piuhalla
Taniwaltter45–54v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Suosittelen
Erittäin hyvä ääni ja akun kesto. Käyttänyt teams-palavereista puheluihin ja musiikin kuunteluun. Ainoastaan asettelu päähän on vaatinut harjoittelua ettei paina. Muuten ihan parhaat ja sopivan pienet reissuunkin.
Hippura35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Erittäin hyvät BT kuulokkeet
Hintaansa nähden erinomaiset kuulokkeet. 2vuoden käytön jälkeen akku ei enää kestä 80tuntia, mutta edelleen pisin akunkesto mistään laitteesta mitä olen käyttänyt.
Alkuun akun tarvitsi ladata ehkä 3kertaa vuodessa vaikka päivittäisessä käytössä ja noin 10-15h viikossa. Äänen laatu omaan makuun hyvä vaikkei aivan täydellinen. Myöskään ei mitään vaurioita vaikka kuulonkeet ovat tippuneet useamman kerran lattialle jne. Mukavat päässä. Hieman meluvuotoa, mutta ei Blackmetal ole ainakaan näkyvästi häirinnyt linja-autossa vieressä istuvaa vanhempaa rouvaa toistaiseksi.
Isämies35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hyvät perus kuulokkeet
Äänenlaadultaan huomattavasti paremmat, kuin edeltäjänsä (Major III). Pidän yleisesti Marshallin kuulokkeista, joten uskon näidenkin kestävän hyvin, edelliset olivat 5,5v käytössä, ja ovat edelleen toimivat.
Raksu25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Marshall major IV
4.5 star because its near to perfect compare to other brand which why the marshall is the item that i pick to use
Christian35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hinta-laatusuhde kohdillaan.
Oikein makoisat kuulokkeet hyvään hintaan (70eur). Äänenlaatu on hyvä ja istuu mukavasti päähän. Akku kestää 80h eli kerran kuussa tarvitsee laturia. Ainoa miinus on Marshallin oman sovelluksen yhteensopimattomuus, mutta mitään muuta moitittavaa en tuotteesta löydä.
Lohi25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Kuulokkeet
Hyvä äänenlaatu jne. Käyttömukavuudesta tähti pois sillä silmälaseilla kuuntelu alkaa hetken päästä sattumaan korviin :D.
Milla18–24v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hyvä ostos kuulokkeet.
Ääni oli hyvä. Kuulen musiikin hyvin. Hyvä hinta myös.
Azrael35–44v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Nappiosuma kuulokkeiksi
Uusia kuulokkeita sovitellessa selvisi, että tarvitsen kuulokkeisiini vallitsevaa standardia lyhyemmän sangan. Nämä olivat Verkkokaupan valikoimissa ainoat, jotka istuivat oikealle kohdalle korville. Pienen pohdinnan ja arvostelujen selaamisen jälkeen päädyin ostamaan kuulokkeet ja ne ovat osoittautuneet aivan nappivalinnaksi.
Pidän ulkonäöstä, hallintapainikkeen käyttö on helppoa ja toimivaa ja kuulokkeet taittuvat pieneen tilaan.
SML45–54v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
On hyvät
Mukavan kevyet kuulokkeet, hyvä basso, volumen säätö ja kappaleiden vaihto toimii myös näppärästi tällä yhdellä painikkeella.
Jkk25–34v - ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Mukavat mutta huonolaatuiset.
Ostin ensimmäisen parin itselleni synttärilahjaksi, nuo kuulokkeet menikin rikki korvatyynyistä 5kk jälkeen ja niissä oli yhdistämisongelmia bluetoothin kanssa. Toinen pari (kävin vaihtamassa kaupassa) mulla on ollut nyt vuoden, ja korvatyynyt tästä parista alkoi menemään rikki kaksi viikkoa sitten. En osta kyllä enää uudestaan. Tykkään itse siitä, kuinka mukavat nämä ovat päällä, mutta en maksa yli 100€ kuulokkeista jotka menevät mulla rikki vuoden sisään.
ilane18–24v Major IV
Good quality. I must recommending to buy for you.
Balot35–44v- ÄänenlaatuTuotteen laatuKäyttömukavuus
Hyvät ja tehokkaat
- Hyvä akunkesto
- Pysyvät hyvin päässä
- Kätevä kontrollinäppäin
- Hyvä äänenlaatu
- Voivat aiheuttaa korvasärkyä useamman tunnin yhtäjaksoisen käytön jälkeen, mutta menee nopeasti ohi kun pitää pienen tauon
Elia18–24v
