Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hienosti rullaava rengas
Hyvä rengas ja mukava ajaa. Vähän hintavalta tuntui kun uuteen kumiin tuli iso sivuosuma ja piti lyhyeen aikaan ostaa kolmas rengas. Mutta tämähän on cain huonoa onnea.
EsaJ
Hyvä rengas ja mukava ajaa. Vähän hintavalta tuntui kun uuteen kumiin tuli iso sivuosuma ja piti lyhyeen aikaan ostaa kolmas rengas. Mutta tämähän on cain huonoa onnea.