Vastaa kysymykseen
Lähetä vastaus kysymykseen
Speksit
Eikö tossa 3080:ssä näyttiksessö ole 2.1 HDMI? Onko muistit 2x16gb, tekstissä puhutaan 8gb kammoista, eli onko jääkö sinne vapaita paikkoja mahdolliseen laajennukseen? Kuinka 750W poweri riittää, jos kokoonpanoa myöhemmin laajentaa? Onko prossun tuuletin miten kova ääninen rasituksessa, onko konepakettia mahdollista räätälöidä nestejäähdytyksellä?
JJ69JJ69
