Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Älykkäästi toimiva
Saan operoitua (asetukset, muistikortin alustus, hälytystoiminnot ja paljon muuta) missä vaan ja vaihdettua kuvakulmaa. Mielestäni tosi hyvä. Toimii ainakin 20asteen pakkasella.
Kameran herkkyys säädettävissä. Valitettavasti yöllä lumisateet tallentuvat, mutta se on pieni asia.
Ruuster
