Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
HP 950/951 -mustekasettipakkaus, 4 väriä
Tulostimeni (siis HP) on jo kymmenisen vuotta vanha ja olen aina käyttänyt ainoastaan HP- alkuperäiskasetteja. Ne toimivat luotettavasti ja kauan, tulostuslaadun ollessa korkea. Hinta on hieman korkeampi kuin "piraateilla" mutta uskon ehdottomasti elinkaarenaikaisten kustannusten olevan edullisimmat alkuperäiskaseteilla. Lisäksi ne ovat luotettavia, minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia näiden kanssa.
Sepe
