Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Arvostelu 10 pistettä
Hyvä palvelu ja nopea toimitus. Olen käyttänyt Verkkokauppaa 20-vuotta ja tulen jatkossakin käyttämään.
Reko
Hyvä palvelu ja nopea toimitus. Olen käyttänyt Verkkokauppaa 20-vuotta ja tulen jatkossakin käyttämään.