Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ajovalot
Toimiva imuri, tuntuu laadukkaalta.
Työvalo jolla kyl näkee liiankin hyvin lattiatason roskat😂
Suke74
Toimiva imuri, tuntuu laadukkaalta.
Työvalo jolla kyl näkee liiankin hyvin lattiatason roskat😂