Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Spriikeitin
Olen avannut sen ja laittanut käyttökuntoon, mutta en ole vielä kokeillut sen käyttöä koska ei ole ollut tarvetta. Varasin sen lähinnä pitempien sähkökatkoksiin ja muiden häiriöiden vuoksi. Pätevän näköinen.
Pirkko
