Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä
Hyvä härpäke koulutyöskentelyyn. Näytössä näkyi häiriöitä / vääristymää heti ensi käynnistyksestä, mutta päivitys näytönohjaimeen korjasi asian. Hyvä ja pieni läppäri.
Honkkiz
Hyvä härpäke koulutyöskentelyyn. Näytössä näkyi häiriöitä / vääristymää heti ensi käynnistyksestä, mutta päivitys näytönohjaimeen korjasi asian. Hyvä ja pieni läppäri.