Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Tasaista laatua
Tää on aika kevyt laite. Leikkausjälki on supertasaista, eikä tarvitse ajella moneen kertaan samaa aluetta verrattuna aiemmat n. 30€ laitteet. Täysi vesipesu on kiva ominaisuus. Itse pää on tosi leveä, mikä hieman haastaa hyvän faden leikkaamista sivuille, mutta onnistuu kuitenkin. Olen tyytyväinen tuotteeseen. Tuntuma on vähän rimpula, mutta leikkuujälki on tosi hyvä.
Kalle
