Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Pieni mutta isoegoinen 😊
Tää on näppärä tilaihme pieneen keittiöön, mutta tarvitsee ohjeiden mukaan jopa 30 cm ilmatilaa yläpuolelleen. On myös yllättävän kovaääninen kun lämmitys on valmis. Tulee mieleen joku pikkuruinen äänekäs koirarotu 😅
Tiia
