Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
hyvä mikoraaltouuni pienempään koloon
Pieneen tilaan sopiva halpa mikroaaltouuni. Tekee mitä pitää. Huonona puolena jokainen napinpainallus tuottaa hyvin kovan piippausäänen, eikä ääniä voi säätää pois. Hyvänä puolena muistiin voi tallentaa yhden lämmityksen tiedot. Itsellä se on viisi minuuttia toiseksi kovimmalla teholla. Tämä lämmittää kaiken tarvittavan, ja tarvitsee painaa vain kahta nappia.
Bomba
