[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] Ollut nyt käytössä pari viikkoa ja käytetty useita kertoja. Hiljainen, ei lämpene paljoa, iso tilavuus ja helppo käyttää. Plussana A++ energiatehokkuus. Kestävyys jää nähtäväksi. Huom! Peskukoneeseen liittäminen edellyttää liitososaa, joka lisää leveyttä 5 mm. Jos asennusaukko on tasan 60 cm eikä jousta, kokonaisuus ei mahdu. Suunnitteluvirhe siis mielestäni.
Viikon ollut kuivuri käytössä ja olen tyytyväinen .
Joulupukinmuori55–64v
Kuivausrumpu arvostelu
Arvosana 4/5
Muutaman kerran käytetty. Selkeä käyttää, toimii moitteettomasti ja lopputulos hyvä.
Nuokku65 tai yli
Toimii kuten pitääkin
Arvosana 4/5
[Tämä arvostelu kerättiin osana kampanjaa.] Toimii toistaiseksi kuten pitääkin. Edellinen Electroluxin kuivausrumpu kesti 14v, toivottavasti tämäkin ainakin sen verran.