Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Vanhaa parempi
Meillä on myös vanha dimmer switch, joka on hyvä ja kestävä tuote, mutta kyllä tämä on huomattavasti parempi. Ominaisuuksia on mm. toimintoja pitkiin painalluksiin.
Lisäksi magneetti on nyt käännetty siten, että tämän kytkimen voi sijoittaa sisäisen magneetin avulla seinään liimattavan kehikon lisäksi myös metallipinnalle, jossa se tukevasti myös pysyy.
Andy
