Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä ensi puhelin
Ensi puhelimeksi ihan kelpo peli. Play kaupan puuttuminen on kyllä aika iso puute. Puhelimen oma sovelluskauppa ainakin vielä melko suppea. Jos et tarvitse pahemmin mitään sovelluksia on tämä ihan oiva valinta.
Niko
