Kokemukset ja arvostelut
2 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuUudelleenleikkimisarvoHauskuus
Halpa teko
Ruuvit vinksallaan, meni aika saada kasaan.
Lapsi tykkääsi leikkiä sen kanssa
Stabaki55–64v - Tuotteen laatuVastinetta rahalle
Kiva vespa
Pikkuneiti innoissaan kun päässyt kurvailemaan omalla mopolla
VespaN, 25–34v
