Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Aikamoinen suoritus
Ostin nämä työkäyttöön, ja aika nopeasti tuli todettua että eivät oikeastaan sovi mihinkään käyttöön.
- Painava, aiheutti päänsärkyä muutaman tunnin jälkeen
- Vastameluominaisuus onneton, pitää laittaa kunnolla ääntä että peittää yhtään mitään. Yhtä hyvin voisi olla ilmankin vastamelua.
- Pehmysteissa ohutta nahkaa, jotka ovat nopeasti vaihtokunnossa. Ellei vahingossa niitä itse hajota.
- Mikrofoninvaimennusnappi epäkäytännöllisessä paikassa
- Paljon tyhjänpäiväistä mukana pakkauksessa. Tasapainopyörä on painava, ja painaa johdon kautta tulee kaikki rapinat läpi, jos ei ole muusiikit täysillä sitä peittämässä
- JBL:n softa sekoitti (työ)mäkin Python-ympäristön jotenkin. Poistin sen heti, mutta koneen käynnistys tuntuu melkein WIndowsilla, CPU:n käyttö menee 200% minuuteiksi. Tämä olisi jo reklamaation paikka minusta.
- Jostain kumman syystä näkyy kahtena laitteena koneella.
- Korjaaminen vaikeaa.
Käsittämätön suoritus kyllä.
kuulokejäbä
