Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kiva pieni
Säilytettäessä kiva ja pieni, käytössä olisi suuremmat tehot ja vesisäiliö ollut sittenkin parempi vaihtoehto, kun höyryttämisen touhuun ruvettiin. Säiliö tyhjenee hetkessä ja silti tässä on matkamalliseksi aparaatiksi suuri säiliö.
Höyryhouru
