Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä perus UPS
Toimii kuten pitääkin.
Ainoa miinus on että näissä pikkumalleissa ei pysty säätämään sammutusviiveitä.
Isto
Toimii kuten pitääkin.
Ainoa miinus on että näissä pikkumalleissa ei pysty säätämään sammutusviiveitä.