Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Kiva kamera hintansa nähden
Ostin kameran muutaman viikkoa sitten ja testasin sitä muutamia kertaa 4k 30fps ja 60fps resoluutioilla. Laitoin EIS päälle ja pois tarkistaakseen olisiko siitä hyöty kuvauksissa.
Hintansa nähden kamera toimii hyvin ja on kiva kuvata selfie videoita, kun voi nähdä itsensä etumaisesta näytöstä. Kameran videon bittivirta on kuitenkin vain noin 34Mbps. Eli älä ihmeitä odottaa… 😉
4k 60fps videokuva oli rakeinen ja tuntui siltä, että kamera ei ihan pysy mukana Actionin kanssa. Kun laitoin EIS päälle, kuvasta tuli keskellä pehmeä ja sivuilla rakeinen.
4k 30fps:lla video kuva oli hyvää. Kun laitoin EIS päälle niin kuvasta tuli taas pehmeä.
Äänen äänitys on aika vaatimatonta, eli kameran oman mikin lisäksi kannattaa hankia toinen mikrofoni ja äänityslaite. Varsinkin kun tuule, Kameran mikrofoni on herkkää tuulelle.
Kamera hyväksyy 128Gb muistikortteja.
Käyttömukavuudessa on kolme ongelma:
Koska kamera on vesitiivis, painikkeet ovat aika tuntemattomat ja ei oikein tiedä onko painanut nappulan vai ei. Joutuu painaa aika kovaan, ennen kun kamera reagoi.
Kameran pohjassa oleva kiinnitysruuvi on laitettu sivummalle, niin kamera on hanakala kytkeä gimbaleihiin. Joutuu rakentaa sovitin pala.
Lopuksi, kameran muistikortti on todella hankala ottaa pois kamerasta.
