Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Bamix SwissLine
Tuote tuntuu käytössä juuri niin laadukkaalta kuin hinta ja merkki antavat olettaa. Puhdistus on helppoa. Käyttöä on takana nyt pari kuukautta.
Tehokäyttäjä
Tuote tuntuu käytössä juuri niin laadukkaalta kuin hinta ja merkki antavat olettaa. Puhdistus on helppoa. Käyttöä on takana nyt pari kuukautta.