Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hintaan nähden pienin puuttein ok peli..
- Erinomainen imuteho.
- Kevyesti kulkee perässä.
- Suodattimet selkeästi irrotettavissa.
- Pölysäiliön lukitus tuntuu aika heppoiselta.
- Keulassa olevasta kädensijasta huono saada
tasapainoista otetta.
JouniK
