Kokemukset ja arvostelut
7 tuotearvostelua
- Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
Corsair jäähyn arvostelu
Muuten hyvä aio vesijäähy corsairilta, mutta vein ensimmäisen aio:n huoltopisteelle koska pumpun rgb ei palanut. Sain uuden ja sama ongelma mutta sain selville että kaikki emolevyt ei tue näitä corsairin laitteita. Miinusta siis verkkokaupan ilmoitukselle kun ei kerrota mitään yhteensopivuudesta! Tuote 5/5, verkkokaupan myyntiilmoitus 2/5
KhukkisM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
Pätevä kampe
Pätevä AIO. Vähän LGA115x kantaisen asennuksessa ongelmaa backplaten kaa, ei ehkä jää tarpeeksi tiukkaan niin jouduin prikkoja 4 kpl laittamaan.
iDifM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
toimii
Kätevä ja helppo asentaa, lämmöt pysyy kurissa itellä i7 8700k ja sen kanssa ainakin ollu tosi hyvä, softa millä saa säädetty kaikkea nopeudesta RGB valoihin ja esi asetuksia (silent, balanced, extreme) helppo käyttää suosittelen jossei ole varaa kautta tieto taitoa custom AIO niinkuin itellä ei ole.
JohnnyM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
Väriä elämään.
Tarpeeksi tehokas jäähdyttämään 9900k@5Ghz ja värejä/efektejä riittää joka tilanteeseen.
ReiskaM, 25–34v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
Ihan kätevä
Asennus helppo, pitää lämmöt kurissa. Pientä kikkailua vaatii Corsair iCue ohjelmiston toimivuuden kanssa. iCue ei heti tunnista laitetta.
KrkuM, 18–24v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
ensimmäinen vesijäähdytin
Ollut nyt käytössä 1kk ja hyvin jäähdyttänyt kellotetun i5-8600k
jamiM, 17 tai alle - Tuotteen laatuVastinetta rahalleÄänitaso
Jees
Tuote on hyvä koska se on hyvä ja hieno koska rgb ja lämmöt pysyvät alhaalla viis kautta viis
mocciM, 18–24v
