Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Todella hyvä hinta-laatusuhde
Edellinen turvaistuin rupesi olla ahdas 2,5 vuotialle ja halusimme jatkaa selkää menosuuntaan. Tämä istuin on tilavaa, mene pitkään, mutta ei vie hirveästi tila autossa. Ja hinta oli ihan kohtullinen.
Maria
