Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Täysi susi
Yhden yön jälkeen alkoi piipittää pariston loppumista. Vaihdoin pariston. Seuraavana aamuna hälytin meni päälle. Koodi ei lopettanut hälytystä. Lopulta hälytys lakkasi itsestään. Samalla lakkasi kaikkien näppäinten toiminta. Ostin näitä kolme. Ainakin ensimmäinen oli täysi susi.
Tapsa007
