Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hajosi parissa viikossa
Tuote toimi hienosti alkuun mutta parin viikon kuluttua hajosi näppäimet. Ei enää reagoinut painelluksiin, niin että hälytystä ei saanut pois muuten kuin poistamalla paristot.
Llllll
