Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
varashälytin
hyvä ja halpa hälytin,kätevän kokoinen,sai hyvin runkoon kiinni,ei aina välttämättä tarvi aktivoida hälytintä päälle koska riittää että varkaat näkee laitteen niin siirtyy viereisen pyörän kimppuun,on rahoille vastinetta.
jartsa76
