Vastaa kysymykseen
Lähetä vastaus kysymykseen
Toimiiko tämä pakkasessa, jos paristo kestää.
Moro.
Katselin, että myytte tuollaista 9v paristoa, joka kestää jopa -40c.
Mutta mitenkäs tämän hälyttimen toiminta pakkasessa?
Henri
Moro.
Katselin, että myytte tuollaista 9v paristoa, joka kestää jopa -40c.
Mutta mitenkäs tämän hälyttimen toiminta pakkasessa?