Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Rengas puhki vuoden sisällä
En voi suositella. Ostin toiselta toimijalta tämän, mutta pätee ihan täälläkin tästä kirjoittaa arvostelu. Renkaassa oikeat paineet ja matka meni varoen. Pienen pieni kivi kuitenkin puhkaisi ulko- ja sisärenkaan. Sama tapahtui edellisien Continentalin renkaiden kanssa, mutta ne kestivät kuusi vuotta, jolloin kumi oli selvästi kulunut. Kertonee jotain näiden kyseisten renkaiden laadusta. Pistosuojaus on korkeintaan vitsi, pienen kiven ei noita pitäisi pystyä lävistämään. Toisessa polkupyörässä on oikeasti pistosuojatut renkaat ja sen huomaa. Yritän selvittää reklamaatioprosessia toisen toimijan kanssa. Suosituksena seurata tilannetta, jospa onkin jokin ongelma valmistajalla, ja harkitsemaan, kannattaako Continentalia enää ollenkaan ottaa.
Silloin kun olivat ehjät, tuntuivat kuitenkin hyvältä ajaa.
