Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä kamerajalusta.
Hintaansa nähden laadukas, jaksaa hyvin kannatella tuollaista croppikennoista Nikonia pienellä telezoomillakin varustettuna. Sopii hyvin kuvaukseen sisätiloissa, sekä ulkona paikoillaan ollessa.
MrJones
