Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Hyvä laite kunhan huomioi muutamat seikat
Laitteen kuva on hyvä, kirkkaus myös eco-tilassa riittävä. Tämä onkin tarpeen, koska normitilassa puhaltimen kohina on melko voimakas, eco-tilassa ei häiritse. Asennusta suunnitellessa on syytä huomioida aika maltillinen zoom, eli kauhean kauas kankaasta ei tykkiä voi viedä.
Tykkimies
