Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Ihme vekotin
Aivan liian lyhyt toiminta-aika ja höyryä tulee eniten silloin, kun rauta on kuumenemassa. Eikö raudassa ole mitään lämmön varausta? Kyllähän esim. yksi paita pitäisi saada silitettyä ilman, että välissä täytyy lämmittää.
Carita
