Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Elämäni ensimmäinen kunnon silitysrauta
Kyllä on hintansa arvoinen laite. Silittää hyvin matalillakin lämpötiloilla. Höyryä tulee riittävästi ja liukuu hyvin. Suosittelen.
Make
Kyllä on hintansa arvoinen laite. Silittää hyvin matalillakin lämpötiloilla. Höyryä tulee riittävästi ja liukuu hyvin. Suosittelen.