Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Pari pahaa vikaa
Höyryä saadakseen pitää puristaa kahvassa olevaa liipasinta ja höyryä tulee mitättömästi.
Kun on päässyt silityksen alkuun, latausalusta piippaa ilmoittaakseen, että rauta pitäisi laittaa uudestaan lämpenemään. Voiko turhempaa ja ärsyttävämpää ominaisuutta olla?
ET76
