Hieno laite, mutta vähän lisäosia mukana paketissa.
pitukaN, 65 tai yli
Laadukas yleiskone
Arvosana 5/5
Vahva moottori jaksaa vääntää taikinat ja äänentaso pysyy kohtuullisena.
Olisi pitänyt ostaa tämä jo vuosia sitten.
Suosittelen.
Jkkoski75M, 45–54v
Yleiskone
Arvosana 5/5
Laadukas kone, hyvin toimii. Juuri sellainen mitä etsin, riitävän iso 5 l kulho liian pieni moneen kakkuun.
leipuri57N, 55–64v
Moi!
Arvosana 5/5
Jos edelliseen koneeseen(Kenwood 35v.) on vertaamista, niin en eläessäni enää tarvitse ostaa uutta konetta.
KokkiN, 55–64v
Ihan huippukone!
Arvosana 5/5
Ihan paras yleiskone! Toimii kuin unelma ja jaksaa tehdä mitä vain. Kulhokin on ihanan iso, ja siinä pystyy helposti tekemään isommatkin taikinat ja massat. Ääntä tämä kyllä pitää, mutta niin voimakkaan koneen kuuluukin. Lisäksi iso plussa on koneeseen saatavien lisäosien paljous. Olen enemmän kuin tyytyväinen! :)
Tiia25–34v
Kenwood XL
Arvosana 4/5
Hiljainen ja tehokas kone, Lisukkeita en ole vielä hankkinut, mutta peruslaitteessa ei ole moitteen sijaa.
mojojo35–44v
Hämmentävä
Arvosana 4/5
Tässä laite jossa on kupissa kokoa ja varressa vääntöä. Laite on hoitanut työnsä oikein hyvin, mutta yksi seikka häiritsee. Kun tein piirakkapohjaa käyttäen K-vatkainta laite piti julmettua lonksutusta siitä kohdasta josta laitteen yläosa nousee pystyyn. Vilkaisin netistä että tapahtuuko vastaavaa muillakin. Yhdessä videossa oli sama virsi. Olisin luullut että laitteessa ei olisi niin paljon liikkumavaraa, mutta näin se näemmä vaan on.