Tuo hyvän tuntuman näytön käytölle. Kannattaa asennuttaa Verkkokaupassa (5€). Jos asennus menee pieleen, ei harmita ostajaa.
Masa53M, 55–64v
Nyt oli heikkoa laatua
Arvosana 1/5
Suojalasi kesti tasan yhden vuorokauden ehjänä! Puhelimeni ei edes osunu päivän aikana mihinkään. Myös lasin asennus oli onnistunut moitteetta ilman ilmakuplia tai muutakaan epäilyttävää. Lasin reuna oli murtunut vaikka puhelin oli koko päivän taskussa. Suosittelen ensin koittamaan jotain toista tuotetta.