Kommentoi arvostelua
Lähetä kommentti arvostelulle
Maku ei miellytä
Ei ainakaan puuron seassa ollut omaan makuun, joku tunkkainen sivumaku, mutta kyllä sitä syö.
Meikä
Ei ainakaan puuron seassa ollut omaan makuun, joku tunkkainen sivumaku, mutta kyllä sitä syö.