Kokemukset ja arvostelut
4 tuotearvostelua
- Käyttöönoton helppousTuotteen laatuVastinetta rahalleTulostuslaatu
Kotikäyttöön ok
Ihan ok kotikäyttöön, kun vähäinen tulostustarve. Tulostaa aika hitaasti, muita ominaisuuksia ei ole ollut tarvetta käyttää. Suht nopeasti sain toimintakuntoon.
Yksi45–54v - Tuotteen laatuVastinetta rahalleTulostuslaatuKäyttöönoton helppous
HP DeskJet 3720
Tulostin on pieni ja siro. Tulostus on ok. Skannaus on ok. Tulostuslaatu on ok.
mekarM, 65 tai yli - Tuotteen laatuVastinetta rahalleTulostuslaatuKäyttöönoton helppous
kopiointi
Kopiointi aivan surkee. Jos kopio ei ole millilleen paikoillaa tai saatikka lähe heti vetämään kun rulla alkaa pyöriin niin tulostaa mustaa yläreunaan. Eli todella kranttu kopioimaan. Ei voi millään lailla verrata kannen alle laitettavaan kopiointiin. Tulostus tietokoneelta ihan hyvä. En suosittele jos kopio paljon.
harriM, 35–44v - Käyttöönoton helppousTuotteen laatuVastinetta rahalleTulostuslaatu
Mahtuu matkalaukkuun!
Mahtava matkaprintteri! Painaa vain 2 kiloa ja mahtuu matkalaukkuun! Vihdoinkin joku on tehnyt kevyen ja niin pienen tavallisen, sähköverkkoon liitettävän A4-printterin että sen voi ottaa matkalle mukaan. Just tultiin työmatkalta ja oli mahtavaa kerrankin pystyä tulostamaan kaikenlaista teknisistä raporteista lentolippuihin ilman että pitää aina etsiä joku business center. Suosittelen!
panu75M, 45–54v
